Τρίτη, 14 Ιουλίου 2009

Πάρτε επιτέλους μια πρωτοβουλία


Ας γίνει λίγο πιο δημιουργικός, σύγχρονος και τολμηρός, ο τωρινός κος Υπουργός Τουρισμού, και ας αφήσει τις ξεπερασμένες (αμφιβόλου αποτελεσματικότητας γενικές διαφημιστικές καμπάνιες). Ας δώσει όχι ένα 5% ή 10% ή 20% που επιβάλλεται, στη διαδικτυακή διαφήμιση αλλά ας δώσει το 100% του προϋπολογισμού της διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού μόνο σε ηλεκτρονικά μέσα και δη στο Internet, σε κοινωνικά δίκτυα και σε viral campaigns/games.
Έτσι, όχι μόνο η καμπάνια θα πιάσει τόπο, αλλά σίγουρα από τη δημοσιότητα και μόνο θα προκαλέσει μεγάλο αντίκτυπο το γεγονός ότι μια μικρή χώρα, με ένα σημαντικό προϋπολογισμό, αποφασίζει δυναμικά, πρωτοποριακά και τολμηρά να αγκαλιάσει, όχι λίγο αλλά ουσιαστικά τη νέα μορφή επικοινωνίας.

Κάθε χρόνο ακούμε γκρίνια ότι η καμπάνια δεν άρχισε στην ώρα της (όποια κυβέρνηση και όποιον /α Υπουργό Τουρισμού και αν έχουμε).
Μήπως ήρθε πλέον η ώρα να ξεφύγουμε από όλα αυτά με μια κίνηση προς τα εμπρός?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου