Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2009

Κέρδος 23/12/2009

Για κάποιον σαν και εμένα που έχει πάθος και με τα ταξίδια με αυτοκίνητο και έχω 2 μικρά παιδιά (και ζει και οδηγεί και στην Ελλάδα) αυτό το άρθρο είναι πραγματικά ενδιαφέρον... Αλλάζετε τα φώτα σε όσους οδηγούν μεθυσμένοι, εγώ βεβαία θα πήγαινα πιο μακρά αναθέστε (με Προεδρικό Διάταγμα με συνοπτικές διαδικασίες λόγω της σοβαρότητας του θέματος) σε outsource σε εταιρίες να κάνουν το αλκοτέστ μαζί με τους αστυνομικούς ώστε να χρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν λιγότεροι από τους Αστυνομικούς (και να κάνουν ακόμα πιο σημαντικές δουλειές). Τα μπλόκα θα πρέπει να είναι 24 ώρα σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ σημεία και να υπάρχει και bonus στους Αστυνομικούς και τις ομάδες outsource ανάλογα με των αριθμώ των παραβατών. Επίσης να κυνηγάτε άγρια και η επικίνδυνη και θορυβώδη οδήγηση. Διαβάστε το άρθρo:

Το οικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων της Χρυστάλλας Χαραλαμπίδου, πολιτική επιστήμονας

Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι στις διάφορες συζητήσεις εξεύρεσης πόρων για την κάλυψη του οικονομικού ελλείμματος του κράτους δεν γίνεται καθόλου νύξη στο οικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων, το οποίο, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, υπολογίζεται σε 2% του ΑΕΠ.

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ούτε οι πολιτικοί, μήτε οι δημοσιογράφοι δίνουν την πρέπουσα διάσταση στο κοινωνικό και το οικονομικό πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων και το χειρότερο απ’ όλα, ούτε οι υπόλοιποι πολίτες το απαιτούν.

37.100 νεκροί, 63.500 σοβαρά και 472.600 ελαφρά τραυματίες στην Ελλάδα από το 1990 μέχρι σήμερα, πρώτη αιτία θανάτου για άτομα έως 40 ετών, το μεγαλύτερο κομμάτι του ενεργού πληθυσμού της χώρας. Από τους νεκρούς και τραυματίες το 1/3 είναι παιδιά.


Χαμένη παραγωγικότητα, μειωμένες εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία, επιβάρυνση των ασφαλιστικών ταμείων με έξοδα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, αναπηρικές συντάξεις, επιβάρυνση εντατικών μονάδων νοσηλείας, κλείσιμο ασφαλιστικών εταιρειών από πτώχευση λόγω πληρωμής υπέρογκων χρηματικών ποσών, ανεργία, επιδόματα ανεργίας, δημογραφικό πρόβλημα κ.τ.λ.


Αμελητέα γι’ αυτούς που ζουν στον δικό τους κόσμο, που πιστεύουν ότι το κακό συμβαίνει μόνο στους άλλους, σ’ αυτούς που πιστεύουν ότι «το θέμα δεν πουλά», που δίνουν αξία μόνο στην τσέπη τους κι όχι στην ανθρώπινη ζωή.

Οταν τέσσερα στα δέκα τροχαία οφείλονται σε μειωμένα αντανακλαστικά λόγω ξενυχτιού, όταν 20% έως 30% των ατυχημάτων όπου υπάρχει τραυματισμός ή θάνατος, αιτία είναι η κούραση, σε μία χώρα στην οποία το 40% των οδηγών που ευθύνονται για τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα έχουν ποσοστό αλκοόλ στο αίμα περισσότερο του επιτρεπόμενου, σε τι ωφελεί να επιβεβαιώνουμε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα γίνονται ξημερώματα Σαββάτου και Κυριακής και μάλιστα με θύματα νέους ανθρώπους, όταν δεν τολμάμε να μιλήσουμε για μείωση του ωραρίου νυχτερινής διασκέδασης και κατάργηση εντελώς της κατανάλωσης αλκοόλ τουλάχιστον στους νέους οδηγούς;

Οταν σ’ αυτό τον τόπο η κυριότερη αιτία τροχαίων δυστυχημάτων είναι η ταχύτητα, με ποια λογική οι «αρμόδιοι» αναθεώρησης του ΚΟΚ, στο πλαίσιο καταπολέμησης των τροχαίων αύξησαν το όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και κατοικημένες περιοχές;

Το όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές της Ελλάδας όπου συμβαίνουν 2 στα 3 θανατηφόρα ατυχήματα λόγω του υπερβολικού φόρτου τροχοφόρων και πεζών, δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25-30 χιλιόμετρα την ώρα. Το όριο 50 χλμ. την ώρα το οποίο προβλέπει ο νέος ΚΟΚ είναι δανεισμένο από χώρες στις οποίες οι εκάστοτε κυβερνώντες, σεβόμενοι τη ζωή των συνανθρώπων τους και έχοντας πρωταρχική τους μέριμνα την ασφάλεια και τον πολιτισμό, έχουν προβλέψει ρυμοτομημένες πόλεις με σωστή σήμανση και πεζοδρόμια για πεζούς.

Κύριοι «αρμόδιοι». Οι παραβάσεις του ΚΟΚ είναι καθημερινά αμέτρητες. Στην εποχή της ανεπτυγμένης τεχνολογίας οι αστυνομικοί και οι τροχονόμοι μπορούν να εκπαιδευτούν οικονομικότερα στο θέμα της οδικής ασφάλειας με ένα μόνο CD. Εκπαιδεύστε τους να σταματούν κάθε παραβάτη όπως γίνεται στις χώρες με μειωμένο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων. Αστυνομεύετε σωστά αυτή τη χώρα, αφαιρέστε άδειες οδήγησης και εισπράξετε τα πρόστιμα αλύπητα από ανθρώπους που βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον και τη δημόσια υγεία.

Από ανθρώπους, οι οποίοι οδηγούν τρέχοντας ξημερώματα μεθυσμένοι ή παραβιάζουν φωτεινούς σηματοδότες, σκοτώνοντας και σακατεύοντας ανθρώπους, σκορπώντας πόνο και δυστυχία από μαγκιά, ψύχωση και βλακεία. Από αυτούς που εκτός της εγκληματικής συμπεριφοράς στον δρόμο, δεν έχουν καν το ένστικτο της αυτοπροστασίας και αυτοσυντήρησης. Εκπαιδεύσετε τους ασυνείδητους και ανεκπαίδευτους σε χρόνο μηδέν, χτυπώντας τους εκεί που πονούν κατά την απόπειρα δολοφονίας και όχι μόνο μετά τον φόνο.

Μην λυπηθείτε τον φτωχό υπάλληλο, τον άνεργο ή τον γονιό που θα πληρώσει το πρόστιμο. Να λυπηθείτε τα αθώα θύματα που θα βρεθούν στον δρόμο του, τον ίδιο και τους δικούς του που θα τον κλάψουν αν δεν συνετιστεί. Δώστε αξία στην ανθρώπινη ζωή και μειώστε τον ανθρώπινο πόνο. Κι αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, μειώστε τα έξοδα των ασφαλιστικών ταμείων, αποσυμφορήστε τα νοσοκομεία. Αυξήστε τα έσοδα του κράτους από παραβάτες και όχι φορολογώντας ή παγώνοντας μισθούς πολιτών που δεν έφταιξαν σε τίποτα. Καλύψετε μεγάλο μέρος του ελλείμματος, πατάσσοντας ταυτόχρονα αυτή την κατάρα που λέγεται «τροχαίο ατύχημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου